Friday, April 27, 2007

Mga Gitikgitik

.
-----------------
Usa ka bisaya miadto sa Manila -
BISAYA: Pabili nga ng lemoncito.
TINDERA: Anong lemoncito?
BISAYA: Lemoncito gud.. yong maliit na
buongon!

-----------------
ANAK: Tay padalhi ko ug kuwarta kay
pulos na buslot ako bref....

TATAY: Anak, dili jud ko makapadala
kwarta, ako gani diri pulos na lang
garter ang nabilin sa ako bref.....

ANAK: Ah.....igatang tatay uy, nag
T_BAK na lang ka diha!

------------------
Balo

Anak: Nay, dili mi musugot nga
magminyu ka nianang tawhana, kadako ba
niana !...
Nanay: Anak, nakadungog ba mo ug
balita nga dunay bezong natuk-
an ?.........ha ?

----------------
Eye Check:
Usa ka lalaki ang nagpa kunsolta sa
iyang mata:

Lalake: Dok, hanap na akong panan-aw
sa mata.
Doktora: Sulayi kuno ug tan-aw sa
akong paa.
Lalake: Dili makita Doc, hanap!
Doktora: Sulayi kuno ug tan-aw sa
akong panty.
Lalake: Dili gihapon makita Doc, hanap
na gyud!
Doktora: Bakakon! nganong nagburot
manang imong karsones?

---------------
Pitaka

Babae: Tagpila man ning pitaka?
Tindero: 900 pesos, Miss.
Babae: Nganong mahal man? Sa uban
tindahan tag 350 pesos raman!
Tindero: Panit sa O**n ang gigamit nga
materyales. Tantong hikap-hikap, mo
dako ug mahimong maleta.

-----------------
Itlog mo Noy!

Usa ka babaye ang nagtinda ug itlog sa
bus terminal;

Lalake: Day, papalita ko ug itlog.
(pagbayad sa lalake, kalit nga milarga
ang Bus ug gigukod sa babaye ang Bus)
Babaye: Noy! noy! asini imong itlog!
Lalake: Hoy, babaye! kung nabuang ka,
imong bezong asini!

-------------------
ECTOMY

Tasyo: Unsa may pangalan sa operasyon
para sa appendicitis?
Jose: Sayon ra ana. Apendectomy!
Tasyo: Sa tonsillitis?
Jose: Di, tonsillectomy.
Tasyo: Sa Bad Breath?
Jose: Way operasyon para sa bahog
baba, Bay!
Tasyo: Naa Bay. Gitawag kana og "Dont
Talk To Me!"

----------------------
Boy: papalita rako ug condom dai.. kai
e gift nako sa akong uyab kay
valentines man.
Saleslady: puston sir?
Boy: ayaw day kay mao nay akong iputos
sa akong gift...

----------------------
Ang Bungol

Nay usa ka bata nga nipalit sa usa ka
tindahan.
Bata:Nong,papalita ko ug isa ka kilong
bugas!
Tindero:ayaw ko singgit singitti kay
dili ko bongul.
Tindero:pila ka litrong gas?

---------------------------
asukar

tatay; pedro, asa man nimo gibutang
ang asukar?
pedro; naa sa banggera akong
gimarkahan ug asin
tatay; nganong man imo gibutangan?
pedro; para di katoud ang AMIGAS...

Amaw!

------------------------
Pasyente: doc, ngano man ni nga kong
malibang ko naa may plima?
Doc: ok lang na sya. Ang delikado kung
inig sikma nimo naay tae!

-----------------
Bana: Love , nganong gahilak man ka?
Asawa: Sweetheart, ingon atong mga
silingan akong dagway mura kuno og
iro. huhuhu.
Bana: Mga way batasan! Imo unta sila
gipaak!!

-------------------
Walang Condom Sa Amin

maid nakakita og condom after sex sa
couple.....

maid: unsa ma ni?

amo: inday...wala diay sex sa bukid?

maid: naa man sir... pero dili ing ani
ka grabe nga hasta panit matangtang...

toink!

--------------------------
Itlog

Si Tikoy nagka-on nga nakapatong iyang
tiil sa bangketo ug ang sud-an niya
asin. Taud-taud, kalit nga may nama-ak
sa
iyang itlog ug iya kining
gikumot. "Tunto kang ok-oka ka ha, nag
agwanta gani ko ug asin...unya ikaw pa
itlo-itlog lang"!

No comments: