Sunday, April 15, 2007

sagol

PANGHIMANGNO sa mga tao nga
Dili mokaon ug tambok
Dili manigarilyo
Dili mobilar ug
Dili moinom ug bino.
Usa ka adlaw mawad-an rakag mga higala,
Buhi paka,
Patay na sila tanan!

Food for the rich - SUTOKIL (SUgba, TOla, KIniLaw)
Food for the poor - GIPUSIL (GInamos, PUs o, SILi)
Food for the very poor - GITUOK (GInamos , giTUntungan
sa OK-OK!!)

Anak : Tay, di ko katulog, daghang lamok.
Tatay : Palungon nato mga suga aron di ta makit-an
(Pagpalong sa suga, nanggawas mga aninipot)
Anak : Hala tay! Nagdala silag flashlayt !!!

FAMILY QUARREL :

Husband : Pastilan sige ta ug away; magbuwag ta !
Wife : Sige! Ato bahinon atong anak!
Husband: Ako ang gwapo ug gwapa!
Wife : Nah! Gipili pa gyod ang dili iya!

PANAWAGAN SA RADIO :
Mrs : Sir, pwede ko manawag sa akong bana sa radyo,
gidala among
lima ka anak
Announcer : Go ahead, Mrs.
Mrs : Hoy, amaw! I-uli ang mga bata! Usa ra imo ana!
Bagag nawong !
Mekaniko : Sir, hindi ko po naayos ang preno ng kotse
niyo

Customer : Paano na yon ?
Mekaniko : Nilakasan ko naman po ang inyong bu sina!
Empleyado : Boss, namatay diay atong manager, pwede ba
ako nalang
mopuli sa iyang pwesto ?
Boss : Pwde man, pero ambot kaha ug mosugot ang
funeraria .

Conduktor : Sibog-sibog gamay kay mularga na ta.
Kanang imong anak, 'Noy, saBAKA lang na.
Amahan : Nabuang na! Nisakay gani mi kay nagdali unya
sa BAKA na hinuon nimo pasakyon akong anak ?!!!

GUESTS ACKNOWLEDGEMENTS SA USA KA EVENT PROGRAM:
Organizer : Paki acknowledge si Mayor, late na
dumating .. ayon, kararaan lang.
EMCEE : I would like to acknowledge the arrival of the
late mayor who just passed away .

DONYA : Kay bago man ka dinhi, gusto ko masayod ka nga
ang pamahaw diri alas sais impunto!
MAID : Way problema Nyora! Kung tulog pa ko anang
orasa, una nalang mo ug ka-on!!

DENTIST : We have to stop seeing each oder, halata na
tayo ng Mister mo!
GIRL : But we love each other !
DENTIST : Oo, but we're running out of excuses! ISA NA
LANG NGIPIN MO!!

PATIENTE: Dok, ngano gasakit man akong dughan kada
inom nako ug coke? Pero kung libre, dili lagi mosakit?
DOK : Ah, kabalo nako ana. Nipis imong baga, pero baga
imong nawong !!!

BOY : Sir, apply unta ko pagka-boy.
AMO : Sige, bahugan nimo ang iro kada buntag ug
hotdog, corn beef ug chorizo
BOY : Kining Sir, apply nalang ko pagka-iro .

GUEST to Motel Receptionist: Tagpila room ninyo diri?
RECEPTIONIST : Depende Sir, Special or Deluxe na room
GUEST : Unsa man kalainan ?
RECEPTIONIST : Special, naay masahista ug TV. Ang
Deluxe, naay TB ang masahista!!

Bisaya 1: Bay, unsa ibig sabihin ng cooling place?
Bisaya 2: Dugay ka sa Manila, Dili mo pa alam?
Pag naga-ring tilipon mo, sagut ka, Hilow hu’s cooling place?
Let’s congratulate Manny and Jinky pacquiao for their baby girl.
They’ll name their baby with the combination of their names.
Manny + Jinky = Manky

Usa ka buang nagkanta nga nakahayang. Sa sunod nya nga pagkanta
mikulob na siya.
Nurse: Nganong mikulob man ka nga nagkanta.
Buang: Side B na sab kini ma’am kay Side A man kadto ganina..

Bana: Susss!!! Labad na kaayu ni akong ulo paghuna-huna uy!!
Asawa: Ngano man.
Bana: Dili man god nako mabayran akong utang kang kumpare
Nga Fifty Thousand. Karon ra ba kadto akong saad kaniya.

Asawa: Sayon rana aron mawala ang labad sa imong ulo.
Bana: unsaon man.
Asawa: Imo siyang suginlan nga dili ka makabayad. Aron iyang
ulo na sab ang maglabad ug huna-huna kong kanus-a
ka mobayad.

Doctor: Putol na ang tiil, kamot, bukton ug paa sa imong bana.
Ikaw na ang magpakaon ug magpakaligo niya,
Mrs: Sure ka Doc? Wa ka gabinuang?
Doctor: Ha! Ha! Ha! Ha! Joke ra oi, sa tinood lang, patay na bitaw sya.

Mare 1: Mare, pwede bang anhi sa ko sa inyo? Nilayas ko sa amu
Kay buntis ko.
Mare 2: Sige mare. Pero ahay maayo ,adto ka unta sa taong nakabuntis nimo.
Mare 1: Mao laging mianhi ko. Naa ba si pare?

When the clerk of court, read the case… D accused shouted…………
Buang mong tanan. Usa ra akong gi-rape!!!
Nganong People of the Philippines man akong kontra.

No comments: