Thursday, February 22, 2007

Kagiki ni Jesse

Sulat balos ni Nanay kang Ate , OFW sa Japan:

Dear Anak,

Sa sunod ayaw nami padad-i aning green nga totpaste.
Nakahilak sa kahalang si Tatay nimo. Dili kuno siya
ganahan anang brand nga Wasabe.

Salamat,
Nanay

------------ --------- --------- ------

PANGHIMANGNO sa mga tao nga:
Dili mokaon ug tambok
Dili manigarilyo
Dili mobilar ug
Dili moinom ug bino.

Usa ka adlaw mawad-an ra ka'g mga higala.
Buhi pa ka, patay na sila tanan!

------------ --------- --------- ------

Food for the rich - SUTOKIL (SUgba, TOla, KInilaw)
Food for the poor - GIPUSIL (GInamos, PUso, SILi)
Food for the very poor - GITUOK (GInamos,
giTUngtungan sa OK-OK!!)

------------ --------- --------- ------

Anak : Tay, di ko katulog. Daghang lamok.
Tatay : Palungon nato mga suga aron di ta makit-an.
(Pagpalong sa suga, nanggawas mga alitaptap)
Anak : Hala tay! Nagdala silag flashlayt !!!

------------ --------- --------- ------

FAMILY QUARREL :

Husband : Pastilan sige ta ug away! Magbuwag ta!
Wife : Sige! Ato bahinon atong anak!
Husband: Ako ang gwapo ug gwapa!
Wife : Nah! Gipili pa gyod ang dili iya!
------------ --------- --------- ------

PANAWAGAN SA RADIO :

Mrs : Sir, pwede ko manawag sa akong bana sa radyo?
Gidala among lima ka anak.
Announcer : Go ahead, Misis.
Mrs : Hoy, amaw! I-uli ang mga bata! Usa ra imo ana!
Bagag nawong!
------------ --------- --------- ------

Empleyado : Boss, namatay diay atong manager.
Puwede ba ako na lang mopuli sa iyang pwesto?
Boss : Pwde man, pero ambot kaha ug mosugot
ang puneraria.

------------ --------- --------- ------

Conduktor : Sibog-sibog gamay kay mularga na ta.
Kanang imong anak, 'Noy, saBAKA lang na.
Amahan : Nabuang na! Nisakay gani mi kay nagdali,
unya sa BAKA na hinuon nimo pasakyon
akong anak ?!!!

------------ --------- --------- ------


DONYA : Kay bago man ka dinhi, gusto ko masayod ka
nga ang pamahaw diri alas sais impunto!
MAID : Way problema Nyora! Kung tulog pa ko anang
orasa, una nalang mo ug ka-on!!


------------ --------- --------- ------

PASIYENTE: Dok, ngano gasakit man akong dughan kada
inom nako ug Coke? Pero kung libre, dili lagi mosakit?
DOK : Ah, kabalo na ko ana. Nipis imong baga, pero baga
imong nawong !!!

------------ --------- --------- ------

BOY : Sir, apply unta ko pagka-boy.
AMO : Sige, bahugan nimo ang iro kada buntag ug hotdog,
corn beef ug chorizo.
BOY : Kining Sir, apply nalang ko pagka-iro
.
------------ --------- --------- ------

GUEST to Motel Receptionist: Tagpila room ninyo diri?
RECEPTIONIST : Depende Sir. Special or Deluxe nga room?
GUEST : Unsa man kalainan ?
RECEPTIONIST : Ang Special, naay masahista ug TV.
Ang Deluxe, naay TB ang masahista!!

No comments: