Thursday, February 15, 2007

Mangatawa Usa Ta

Bana: Kuyawa sa akong damgo love. Gabitay ko sa
pangpang,kupot ra ko sa sagbot.
Asawa:Buang ka! Mao diay'ng pwerteng sakita sa akong
bolbol kay imo man diay'ng gibira-bira gabii!

2 ka prostitute…
P1: tungod sa kalisod karon nuh,P5 pesos ako na lang
dawaton kada sex.
P2: Ah, ako gani blowjob free na lang masudlan lang
akong tiyan!

Helper: Padre, gi teksan ko sa akong amo nga naa ron sa
abroad nga pamisahan kuno ni ang ilang iro nga namatay.
Pari: Inday, tawo ra intawn ang misahan walay labot
ang iro! Nabuang na sila?
Helper: na! Unya unsaon ta man ni karon ang gipadala nga
$10,000 para sa misa?
Pari: aw! Wala man ka mo ingon nga katoliko diay ning
inyong IRO! Dad-a diri!

Mister:Dok,nagdugo man lagi sa first night ang akong
asawa nga burikat man sa una?
(gi-eksamin ang asawa sa Doctor….)
Doctor: walay kaso mister,napaksi lang ang kubal,
bwahahaaa!

Apo : Lola, attend ako tipar ha.
Lola: Unsa ng tipar ba?
Apo : Tipar gud parti ba,sa binali..
Lola: Puro isturya istambay! Mga PS mo tanan!
Apo : Unsa ng PS la?
Lola: Pakeng shet!

Criminal 1: Pre,sigurado kang ari to agi atong patyon?
Criminal 2: Oo pre,hibulong bitaw ko usa ka oras na
wala lang gihapon siya?
Criminal1:Ayay, maayo unta walay nahitabo ato niya da!

Asawa:Love,gitagalan ko sa akong kinabuhi, last night
nani nako karon. Pls make love to me!
Bana:heh! Paghilom diha. Sayo patawn ko mumata ugma.
Maayo man ka kay dili na!

Anak: Dad, mangayo unta kog P50.
Dad: P40? Kadako gud anang P30? Para unsaon na nimo
ang P20? Abi nimo sayon
ra pangitaon ang P10? O, niay P5, iuli ang sukli ha!

Girl: Pa check up mi Dok?
Doc: sige hubo-a ang panty ug bra unya higda.
Girl: dili man ako, ako mang Lola.
Doc: sige Lola, ginhawa ug lawom!
Loal: di ko maghubo doc?
Doc: ginhawa!!! Gahig ulo!

Sa pharmacy…
Boy: Miss, palit kog condom.
Tindera: Sayz sir.
Boy:(gihinay ang tingog pahunghung) hmmm…small lang
miss.
Tindera:Dili sir, kbaw ko gamay kag otin, ako
pasabaot tag sayz pesos ang usa ba..

Anak: nay, palit tag bebel gam.
Nanay: amew! Dili na bebel gam, Bubble gum.
Anak: whatever! Gae lang ko sinsiyo beh.
Nanay: Kuha lang sa ako Corn First nak!

Mare1: grabe na jud ko ka kalimtanon oi, musaka gain
ko ug hagdan muhunong ko kay
malimot ko kung paingon bako taas o sa ubos.
Mare 2:ako? Simbako lang..(with matching knock 3 tyms
on wood), dili jud ko limtanon
Excuse me sa ha kai murag nay nanuktok..!!

Boy: Blessed me father for I have sinned..
Pari: Go ahead my son..
Boy: Nanglili ko ug babaye, naligo man to siya,kita
iyang dughan,dako kayo ug totoy,
puti kayo ug paa, unya gahubo ug panty..
Pari:Unsa pa?
Boy: Wa na kay ni brown out man.
Pari: Atay ning VECO uy!

Wife: Gikan nasad ka sa imong kabit no? Unya nag 69
mo!
Bana:(nakurat kay tinuod man) ngano man naay bolbol
akong baba?
Wife: wa man imong ilong nay TAE! Amaw!

After sex with a college girl…
Mayor: hmmm How much?
Girl: P200 pesos lang sir
Mayor: What? How can you live with P200 pesos!?
Girl: Ay Sir sideline rani nako, Blackmail man gyud akong
business..bantay mam ha!!!

No comments: