Tuesday, March 20, 2007

Customer mikaon sa restaurant: Waiter,
hatagi ko ug soup# 5.

Waiter pagbalik nagdala na sa soup:
Kini Sir guwapo kaayo ni, Otin sa baka
gipatay sa Matador.

Customer pagkahuman ug kaon gitawag
ang waiter: Lami kaayo tong soup#5
karon da. Dagko pa gyud ug hiwa
nganong adtong last week, gagmay man
to imo hatag sa akoa?

Waiter: Aw kadto Sir, Otin to sa
Matador gipatay sa Baka!!...





Mag syota!

girl: huhuhu dili na gyud ko
virgin..imo jud kong
guihilabtan. .kaduha pa jud!

boy: hilom diha!unsay kaduha? kausa ra
gani!

girl: huhuhu...dili diay ko nimo
usban?



2 ka misis nangamote...

misis1: mahinumdon gyug ko sa ITLOG sa
akong BANA aning KAMOTEHA.
misis 2:sa KADAK-ON?
misis 1: dili... sa KABULINGON!! !

------------ ----





Usa ka buring sa Boulevard gipickup sa
usa ka hubog ug gidala sa may beach.
Kay hubog lagi, unang hanat wala man
mashoot, diretso sa balas ang iyaha.
Sa ikaduhang

hanat nasulod na gyud kay gialalayan
man sa buring.

Samtang gaatras abante ang hubog
nireklamo ang buring.

Buring : Matay Do, dyes anyos naman ko
ug pamuring karon pa ko kasulay ug
Otin bugason!!

No comments: