Tuesday, March 6, 2007

Pagitikgitk Sa Kinabuhi


Unsay sounds sa virgin kon mangihi? - i wish... i wish... i wish...

Sa menyo nga babaye kon mangihi? - always... always... always...

Sa balo nga babaye kon mangihi? - i miss... i miss... i miss...

__________

Usa ka babaye nagpatambag ni doktora Rosa Ruso, ingon sya, Dear Doktora Rosa Ruso, magpatambag unta ko bahin sa akong bana, kay pastilan gyong pagkaulagana sayonan ka nga kon manglaba ko gamiton ko niya, kon mag luto ko gamiton gihapon ko niya kon manglimpyo ko gamiton gihapon ko niya, bisan unsa akong buhaton gamiton ko niya. Doktora ningtambag, ay inday ayaw na intawo'g katingala pa anang imong bana kay ingon ana na gyod na sila, kay ako man gani nga samtang nagbasa niining imong sulat gigamit  man pod gani ko sa akong bana.

____________


TELEPONO NAGTINGOG : MAAM: INDAY, ANG TELEPONO TUBAGA KAY NAAY NITAWAG. BASIN KABIT NA NI SIR NIMO. MAID: SI MAAM OY PASELOSON GYUD KO NYA

_____________

TAUHAN: Linte kang amoha ka, gitao-tao lang ko nimo sa basakan ug wala nisaka ang akong sweldo. kung mamatay ko, kinsa magpakaon sa akong pamilya? ikaw?

AMO: Englisa kay tas-an naku imong sweldo

TAUHAN: Lightning you! you man-man mi in the field and my salary did not climb. If i will die who will eat my family? you?..

______________

TITSER : Class, use AMONG in a sentence...
STUDENT 1 : AMONG the trees, the coconut is the best!
TITSER : Very good! How about you Kevin?
KEVIN : AMONG maid gikamang ni Papa!

___________


Dodong: Mamisita ko sa inyo unya gold ha?
Gold: O sige kana pa hinooy daotan nga mahimamat na nimo ako mga igsoon, amahan ug inahan...Nya unsa oras?
Dodong: Mga 8 sa gabii
Gold: Mga alas 7 sa gabii nalang aron tayming tingpanihapon.
Dodong: Kana maoy nindot/tsada! sige ha mamisita ko unya..
Alas 6:30 palang sa gabii ming abot na si Dodong..Naghimamat na ang inahan, amahan, igsoon ni Gold kang Dodong.
Amahan: Mayo imong gibuhat kay namisita ka dong..
Inahan: Tiwas ta ug istorya unya mangaon sa ta..
Nanga-on na sila...Si dodong tungod sa kakulba sige ug pangutot..Iyang itayming nga inig usig sa iro nga si ginger mo utot sab siya..
iro: aw aw..utot si dodong Lipay siya kay wala namatikdan
iro: aw aw: utot na pud medyo kusog na gamay kay pagtoo nya ug wala na matikdan.
amahan: Ginger! ( medyo mindako ang tingog pag sampit sa iro)
Iro: aw aw: utot na pud si dodong..karon kusog na gyud ..
Amahan: Ginger gisinyasan ta ka nga hawa dinha kay basin malibangan ka dinha!


No comments: